Referenser

"Jag hade förmånen att få hjälp av Lina den första tiden efter att jag hämtat hem min åtta veckors salukivalp. Jag kan inte nog understryka hur värdefull kontakten med Lina varit. Hennes brinnande engagemang och stora kunskap gjorde att jag nu idag har en hund som är trygg i alla miljöer och har grundläggande färdigheter som vi kan bygga vidare på. Det är med glädje jag kan rekommendera Lina och jag kommer garanterat att vilja jobba med henne igen." /Jenny A, Stockholm


Omdöme från läraren avseende det praktiska slutprovet på hundinstruktörsutbildningen, som bestod av att hålla gruppkurs med några övningar:

"Bra presenterade övningar. Du ger ett intryck av pondus och ödmjukhet. Du anpassade träningen individuellt både när det gällde försvåringar och förenklande. Du talade högt och tydligt och fyllde i efteråt när du glömt säga något. Bra jobbat!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0