Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tips på budget-trimbord


Comments
Cillan

Bra tips!

Om man sedan vill ha ett elektrisk kan man titta efter begangnade höj o sänkbara databord.

Den 2012-02-07 klockan 09:44:36
Anonym

Hejsan!
Det här inlägget ploppade upp när jag sökte kring trimbord. Jag har en liten fråga, skall själv byta upp mig från mitt vanliga trimbord och vill ha ett större och stadigare, men känner kanske ändå inte riktigt för att slå på stort och köpa ett elektriskt, utan istället hydrauliskt. Hur gör gör du med stora hundar, för att få upp dem alltså? Tänker mig om man har att göra med väldigt tunga hundar eller som annars bara är svåra att få upp på bordet, har du själv eller kanske sett någon annan med någon fiffig lösning på ett sådant problem, när man inte har ett elektriskt bord som kan sänkas ner helt?

Svar: Jag tar inte emot tunga hundar, men har man inte ett höj- och sänkbart bord så är en ramp ett alternativ. En sådan kan ju vara hur billig eller dyr som helst beroende på hur duktig man själv är på att snickra. ;)
Lina Lyckelin

Den 2014-12-27 klockan 21:23:53



Namn :
Spara uppgifter?

Mail :

URL :

KOMMENTAR :



RSS 2.0